Красива рокля тип балон "Grey baloon" / Ashante

Красива рокля тип балон  "Grey baloon" / Ashante

More details

Красива рокля тип балон  "Grey baloon" / Ashante

Ежедневна рокля тип балон от памучна вата. Моделът е асиметрично нарязан на различни места , като е добавен памучен плат с десен на сиви маймунки. За удобство има два външни джоба, вкарани в кройката и отворена поло - яка. На гърба е с цепка и връзки, обкантена от десенирания плат.

Дрехите в JIVOT.BG са дело на български дизайнери и са в ограничени бройки. Всяка една рокля или пола се изработват лично за Вас. Срока за производство и доставка е от 5 до 7 работни дни.


РАЗМЕР S (US 4 / UK 8 / Европейска 34)
Бюст:  около 33 "/ 84сантиметър
Талия: около 26 "/ шестдесет и шест cm
Ханш:  бедра около 35,5 "/ 90 см
За обща височина: 5'5 "/165 cm

РАЗМЕР M (US 6 / UK 10 / Европейска 36)
Бюст: около 35 "/ 88 cm
Талия: около 28 "/ 70 сантиметра
Ханш: бедра около 37 "/ 94 cm
За обща височина: 5'7 "/ 170см

РАЗМЕР L (САЩ 8 / UK 12 / Европейска 38)
Бюст: около 36.5 "/ 92см
Талия: около 30 "/ 74 см
Ханш:  около 39 "/ 98 см
За обща височина: 5'9 "/ 175 сантиметър

РАЗМЕР XL (US 10 / UK 14 / Европейска 40)
Бюст:  около 38 "/ 96см
Талия:  около 31 "/ 78 см
Ханш:   около 41 "/ 102 cm
За обща височина: 5'9 "/ 175 сантиметър




Доставка

Доставка до офис на Спиди или до ваш адрес САМО за 3,90 лв.


В рамките на 24 часа след направена от Вас поръчка, наш служител ще се свърже с Вас по телефона за доуточнения и потвърждение на поръчката Ви.


Изпращането на пратките с Вашите поръчки се извършва в рамките на 1-7 работни дни, СЛЕД като поръчката ви е ОБРАБОТЕНА и ПОТВЪРДЕНА ОТ ВАС. Пратките с Вашите поръчки за дрехи са СЪС ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД И ТЕСТ.

Уважаеми клиенти, поръчки направени в ПЕТЪК след 16:00 часа СЪБОТА, НЕДЕЛЯ и по празници, се ОБРАБОТВАТ в първия работен ден. Поръчка направена през делничен ден след 16:00 се ОБРАБОТВА на следващия ден.

 

ЗАМЯНА

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги при връщане на стока са за сметка на клиента
3. Разходите за куриерските услуги при замяна на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).
4. Вие трябва да ни изпратите стоката, която искате да заменим, с пратка към нас, която да е със следните опции:опция преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви посочим. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната стоката в рамките на 7 работни дни, след като сме получили, прегледали И приели Вашата пратка, отговаряща точно на Условията в гореописаните т.1, т.2 и т. 3. на раздел „ЗАМЯНА”.


Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.

Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС тел: 0883 503040!

 

ВРЪЩАНЕ

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги за връщане на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).


3. Възстановяването на цената на върната от Вас стока става чрез банков превод, равен на цената на върнатия продукт. За целта Вие, клиентът, трябва да изпратите на Търговеца стоката с пратка към него, която да е със следните опции: преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви бъде посочен от Търговеца. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Възстановяването на сумата ще бъде извършено от Търговеца , в рамките на 14 (четиринадесет) работни дни, след датата на получаването от Търговеца на вашата пратка.


Ако желаете да върнете получената от Вас стока, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.
Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС на тел: 0883 503040!