Aglique MON CHERI / Кърпи за коса

36,00 лв

Доставка до цялата страна - 3.90 лв.

ПОРЪЧКА ПО ТЕЛЕФОНА 0883 503 040

Бърза поръчка 0883 503 040

Наш служител ще се свърже с вас
до 24 часа, за да потвърдите поръчката.

Съгласен съм с (Общи Условия)

Aglique MON CHERI / Кърпи за коса

Състав на продукта:

100% Памук; Шифон

More details

Aglique MON CHERI / Кърпи за коса

Състав на продукта:

100% Памук; Шифон

Aglique MON CHERI
Само жена може да се лакира, да пише презентация и да прави закуска едновременно. Такива сме. И такива трябва да бъдем. Начинът да вършиш всичко спокойно е Aglique MON CHERI - кърпа, която никога не изпуска мократа коса.
Как да си сложим Aglique MON CHERI
Наведете надолу главата си. Поставете Aglique MON CHERI, така че копчето да се пада в долната част на тила ви. Увийте Aglique MON CHERI около мократа си коса и завъртете кърпата назад към тила. Закопчайте своя Aglique MON CHERI с ластичето което се намира в тясната част на плата. Изглеждате прекрасно!
Препоръчваме да изперете продукта преди първа употреба.
Състав на продукта: 100% Памук ; Сатен

Инструкции за поддръжка: 
Ръчно пране - ДА
Машинно пране с подобни материи на 30С - ДА
Химическо - ДА
Гладене - ДА
Сушилня - НЕ

Доставка

Доставка до офис на Спиди или до ваш адрес САМО за 3,90 лв.


В рамките на 24 часа след направена от Вас поръчка, наш служител ще се свърже с Вас по телефона за доуточнения и потвърждение на поръчката Ви.


Изпращането на пратките с Вашите поръчки се извършва в рамките на 1-7 работни дни, СЛЕД като поръчката ви е ОБРАБОТЕНА и ПОТВЪРДЕНА ОТ ВАС. Пратките с Вашите поръчки за дрехи са СЪС ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД И ТЕСТ.

Уважаеми клиенти, поръчки направени в ПЕТЪК след 16:00 часа СЪБОТА, НЕДЕЛЯ и по празници, се ОБРАБОТВАТ в първия работен ден. Поръчка направена през делничен ден след 16:00 се ОБРАБОТВА на следващия ден.

 

ЗАМЯНА

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги при връщане на стока са за сметка на клиента
3. Разходите за куриерските услуги при замяна на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).
4. Вие трябва да ни изпратите стоката, която искате да заменим, с пратка към нас, която да е със следните опции:опция преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви посочим. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната стоката в рамките на 7 работни дни, след като сме получили, прегледали И приели Вашата пратка, отговаряща точно на Условията в гореописаните т.1, т.2 и т. 3. на раздел „ЗАМЯНА”.


Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.

Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС тел: 0883 503040!

 

ВРЪЩАНЕ

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги за връщане на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).


3. Възстановяването на цената на върната от Вас стока става чрез банков превод, равен на цената на върнатия продукт. За целта Вие, клиентът, трябва да изпратите на Търговеца стоката с пратка към него, която да е със следните опции: преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви бъде посочен от Търговеца. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Възстановяването на сумата ще бъде извършено от Търговеца , в рамките на 14 (четиринадесет) работни дни, след датата на получаването от Търговеца на вашата пратка.


Ако желаете да върнете получената от Вас стока, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.
Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС на тел: 0883 503040!