Kърпа за коса GRACE BLUE SEA / AGLIQUE

28,00 лв

Доставка до цялата страна - 3.90 лв.

ПОРЪЧКА ПО ТЕЛЕФОНА 0883 503 040

Бърза поръчка 0883 503 040

Наш служител ще се свърже с вас
до 24 часа, за да потвърдите поръчката.

Съгласен съм с (Общи Условия)

Kърпа за коса GRACE BLUE SEA / AGLIQUE

Състав:

100% Памук

More details

Kърпа за коса GRACE BLUE SEA / AGLIQUE

Състав:

100% Памук

Светло синя кърпа за коса AGLIQUE GRACE BLUE декорирана с мека дантела

Искате да сте красива и по халат? Вече е възможно с кърпите на Aglique

Използвайте и на плажа като тюрбан

AGLIQUE GRACE blue е най-новия ни продукт, изключително подходящ за жени с боядисани в тъмен цвят коси. Кърпата не се оцветява, както останалите светли хавлии, които използваме. И разбира се държи, косата ви прибрана след душ, докато извършвате обичайните си дейности.


Как да си сложим Aglique GRACE:
Наведете надолу главата си. Поставете Aglique GRACE, така че копчето да се пада в долната част на тила ви. Увийте Aglique GRACE около мократа си коса и завъртете кърпата назад към тила. Закопчайте своя Aglique GRACE с ластичето което се намира в тясната част на плата. Изглеждате прекрасно!

Препоръчваме да изперете продукта преди първа употреба.

Инструкции за поддръжка:
Ръчно пране - ДА
Машинно пране с подобни материи на 30С - ДА
Химическо - ДА
Гладене - ДА
 

Доставка

Доставка до офис на Спиди или до ваш адрес САМО за 3,90 лв.


В рамките на 24 часа след направена от Вас поръчка, наш служител ще се свърже с Вас по телефона за доуточнения и потвърждение на поръчката Ви.


Изпращането на пратките с Вашите поръчки се извършва в рамките на 1-7 работни дни, СЛЕД като поръчката ви е ОБРАБОТЕНА и ПОТВЪРДЕНА ОТ ВАС. Пратките с Вашите поръчки за дрехи са СЪС ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД И ТЕСТ.

Уважаеми клиенти, поръчки направени в ПЕТЪК след 16:00 часа СЪБОТА, НЕДЕЛЯ и по празници, се ОБРАБОТВАТ в първия работен ден. Поръчка направена през делничен ден след 16:00 се ОБРАБОТВА на следващия ден.

 

ЗАМЯНА

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги при връщане на стока са за сметка на клиента
3. Разходите за куриерските услуги при замяна на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).
4. Вие трябва да ни изпратите стоката, която искате да заменим, с пратка към нас, която да е със следните опции:опция преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви посочим. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Ние поемаме ангажимента да получите обратно продукта по замяната стоката в рамките на 7 работни дни, след като сме получили, прегледали И приели Вашата пратка, отговаряща точно на Условията в гореописаните т.1, т.2 и т. 3. на раздел „ЗАМЯНА”.


Ако желаете да замените получения продукт за друг, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.

Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС тел: 0883 503040!

 

ВРЪЩАНЕ

В срок от 14 календарни дни след получаване на стоката (ВКЛЮЧИТЕЛНО и датата на получаване), клиентът има право да я върне/замени, при следните условия:


1. Стоката да е със запазен търговски вид - да НЕ е: носена, прана, гладена, скъсана, одраскана, изцапана; да НЕ е преминала през никакви обработки и действия, които нарушават цялостта й, както и да бъде изпратена с оригиналните опаковка и етикети.
2. Разходите за куриерските услуги за връщане на стока са за сметка на клиента (при замяна клиентът заплаща 2(две) такси за куриерските услуги в двете посоки).


3. Възстановяването на цената на върната от Вас стока става чрез банков превод, равен на цената на върнатия продукт. За целта Вие, клиентът, трябва да изпратите на Търговеца стоката с пратка към него, която да е със следните опции: преглед и тест, куриерските услуги и такси за Ваша сметка, до офис на Спиди, или до адреса, който ще Ви бъде посочен от Търговеца. Можете да се възползвате от услугите на избрана от Вас друга куриерска фирма, при същите опции на пратката.
Възстановяването на сумата ще бъде извършено от Търговеца , в рамките на 14 (четиринадесет) работни дни, след датата на получаването от Търговеца на вашата пратка.


Ако желаете да върнете получената от Вас стока, моля първо се свържете с нас на тел: 0883 503040, за да Ви дадем подробна информация как точно ще извършим замяната.
Последващата писмена кореспонденция се извършва по email - [email protected] , или Viber.
Моля, не предприемайте каквито и да било действия преди това.


МОЛЯ, НЕ ИЗПРАЩАЙТЕ ПРАТКИ ПРЕДИ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС на тел: 0883 503040!